Wednesday, December 30, 2009

2009: suka n duka 2010: azam

suka:

  • dh grad n dpt segulung diploma
  • dpt smbg dgree
  • knl kwn baru
  • xduk asrama dah aku duk umah jer skunk



duka:


  • der org dengki n berbuat khianat
  • berpisah dgn kgkwn dh xrapat lg mcm diploma dlu
  • menyesal kerana xdpt wat keputusan dgn betul



azam 2010:


  • nk dpt 4.0 [mmg byk halangan sbb skrg pn org dh sabotaj aku nk melemahkan smgt aku dengki punyer pasal.. adoiii]
  • nk tmbhkan simpanan utk masa depan
  • nk kumpul pengalaman yg bru xkira dlm bidang aper pn
  • nk meningkatkan ilmu pengetahuan n lebih alert dgn isu semasa
  • dan yg paling utama amal makruf nahi mungkar.. semoga aku lebih tabah mghadapi hari esok..



mlm nie kiter wat smyg hajat smbut thn baru sama2 nak x kgkwn? aku mahu bukak buku baru dgn penuh harapan..



  • semoga aku jdi seorang yg lebih tegas dgn pendirian
  • xnak lg diperbodohkan n mudah diambil kesempatan
  • mahu berfikir lebih mendalam n matang sblm wat kptsan
  • mahu jdi seorang yg berani n risk taker
  • mahu jadi seorang yg lebih sabar n kuat dlm mghadapi ujianMU serta xmudah mengalah



p/s: bersyukur kerana masih hidup utk melihat dunia pd thn depan..

3 comments:

  1. smoga dpt capai sume azam kamu!
    hepy new year hun!=)

    ReplyDelete
  2. uncle doakan yang terbaik untuk kamo..semoga tabah dan banyak bersabar..dugaaan datang bermacam-sama ada sedar atau tidak hanya kekuatan iman menjadi tunjang akan segala kejadiannyer..

    ReplyDelete