Tuesday, December 29, 2009

kek ker?

korunk agak2 ni kek aper yer? hehehe



arini aku wat kek! hehehe aku boring laaa sesangat.. xder mender sgt2 aku nk wat arini.. kuliah start 3 jan.. bg pantai barat lak 4 jan.. ni utk dak2 uitm yg seangkatan dgn aku laarr.. so sementara masih cuti aku cuba sedaya upaya isi masa lpg ngan aktiviti berfaedah.. [pehh ayat~ kemain lg] hahahaha tp siyesly aku ase better aku belajar memasak.. aku dh nk menginjak ke usia 22 thn 2010 nie.. tp ilmu masakkan aku ciput sgt.. caner lah nk berhadapan ngan mak mertua nnt..hek4 so better ar aku start skunk.. tol x? hehehe

p/s: azam thn bru nk perlengkapkan diri dgn ilmu rumah tangga n dpt 4.0 hahahaha! [sgt angan2 mat jenin cita-citaku itu]

2 comments:

  1. nk kawen ngn pompuan pndai mask!

    ReplyDelete
  2. hopefully u will achieve ur ambition..insyaALLAH..
    i'll pray 4 u..

    ReplyDelete