Tuesday, January 12, 2010

lover or bestfren??

korang ader x bestfren yg berlainan gender? lau korang ni boy der x bestfren gurl n lau korang ni gurl der x bestfren boy? per plak reaksi gf or bf korang lak... okay mana yg korang akan utamakan?

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com

pgalaman aku r nieh..

1. dlu aku der bestfren boy.. tp satu hari tuh gf dier msg aku mrh2,. xbg aku msg pkwe dier or kwn aku tu dah sbb dier jeles bila tgk msg aku dlm enset pkwe dier. ya dier kena pertahankan "hak" dier.. kwn aku tu dh mtk maaf bg pihak gf dier.. tp sejak tu kami dh xcontact lg. okay xperlah aku phm. tp aku agk sedey sbb dh kehilangan kwn.

2. aku pn pnh der bf n dier der bestfren gurl.. bila dier citer sal gurl tuh,. aku ase agk tergugat. der gak bnder yg gurl 2 pnh wat tuk bf aku tuh tp aku xpnh wat.. cth: gurl tuh or bestfren dier selalu masakkan something tuk dier n knl fmly n parent bf aku.. dhla bf ak tuh mmg jns rmi peminat.tp xperlah aku masih lg phm..saper lah aku yg bru hadir dlm hidup dier 2 n nk bndingkan diri aku ngan bestfren dier. ya baeklah aku harus accept itu.so sbr jer lah..lau bf aku tercerita sal gurl tu aku dgr jer sambil senyum2 menghayati betapa akrab n baeknyer hbgn mereka sbg kwn baek pdhal dlm hati sgt2 xsenang duduk..(hipokrit ker aku ey?) hehehe utk menyedapkan hati aku,. aku puji2 gurl tuh sbb rajin nk masak segala n pndai jaga hati bf aku..(apekah status aku disaat ini??)

walaupn begitu aku phm gurl tuh xbersalah dlm situasi ini..aku xharus salahkan dier pn sbb aku jgk pnh berada di tempat dier.

as a conclusion,. aku xtahulah per sbnrnyer reaksi yg ptot aku show or act time berada di kedua2 situasi diatas.. tp keadaan diatas sgt2 menyakitkan hati lorh..

17 comments:

  1. r u complete already?is it no space 4 me???..huhuhu

    ReplyDelete
  2. penah mengalami.. tp tukar gender..

    ReplyDelete
  3. xcrucialx,
    r u hoping 4 something here???

    na,
    bg aku, bestfren opp gender ni, xbape elok. tp ttp ada kebaikannya, s long s korg xlepas btsn..

    tu je..=)

    ReplyDelete
  4. myb..but i dun knw wheather i get it or not..
    just pray 4 that..

    ReplyDelete
  5. haha..make sure dat ur good enuff to b my in-law,kay!!

    i just want d best 4 her!

    ReplyDelete
  6. susah situasi u ni...

    hmmm...jage batas...for both bf n gf...2 je kot

    ReplyDelete
  7. prasaan jeles tu biasa la kan..
    lagi2 perempuan mcm kita..
    hehe..

    tapi, just take it in positive way..
    kalo rasa tak berapa selesa, straight to the point ngan bf tu..
    tp jgn la sampai bertindak terburu2 sampai tarik2 rambut..hoho..

    okeh..wish ur day fill with happiness with him ;)

    ReplyDelete
  8. haha..confirm la ade..yang paling best dia kwn bek my gf..so,klau sal jeles tuk standard cuz guys kene tau cmne nk bg gf dia rs safe..btl x?but being as a gf kene jgk phm so xsume bende gf n bf bleh share sesame..tol x?

    ReplyDelete
  9. xreti nak komen sgt pasal bnda alah ni.. just serahkan pada takdir jer la kot

    ReplyDelete
  10. org kata lau kwn smp bila2 kan? lau gf/bf mgkin akan terputus.. TP lau korang kapel ngan kwn korang msti pas clash akn pts kwn gak kan?

    ReplyDelete
  11. dats wat i mean...
    tp mmg ada org yg leh still baik ngn ex dia..

    ala,
    bila dh berfamily, confirm leh baik pny ngn ex korg!! huahuahua...

    ReplyDelete
  12. sayu...terpisah... hikayat indah kini hanya tinggal sejarah... menghembus angin rindu... begitu nyamannya..... aizat - pergi

    *ceh feeling lak dengar lagu

    ReplyDelete
  13. sy pun ada dulu bestfren boy. tp skang ni dah lost contact. misss him. huhu!~
    u must trust him. tp at da same time, kena gak jaga hubungan u all.

    ReplyDelete
  14. farwalis: sila layan lgu :)

    c-ha: trust.. ya i have to.. even i'm still hesitate..

    ReplyDelete
  15. my best buddy ever is a boy.he already broke off with his gf last year.wit reason,saya orang ketiga.as i was accused, ofcoz dlm hati saya akan cakap.that girl cemburu buta.though semua orang tau,kitorang kawan sejak zaman pakai pampers lagi.that was my situation.

    see..selalunya,lelaki rather pilih friend than gf.nak2 pulak kalau kawan dari kecik.that's friendship.

    saya tak cakap awak akan tergugat di sini. u must trust him. belajar supaya tak jealous. kalau betul dia jodoh awak, how close he is with his bestie..u r safe.forever,dear..

    tapi kalau dia bukan jodoh awak..it's nothing. why not u try jadi kawan baik kepada kawan baik dia jugak?
    as she's ur bf's bestfriend.ofcoz she's yours too.she MUST be ur best friend too...

    whoopss..terlebih suda...just commenting here.. ;)

    ReplyDelete
  16. kalau ada...sekrang dah jadi kawan..tapi dia buruk2 kan saya blkg sy...dia tak wujud dlm hidup sy lagi bagus...;)

    ReplyDelete