Thursday, January 21, 2010

tarikan gadis di mata lelaki??







ni topik yg aku amik dr majalah yg agak faymes kt malaysia nieh.. amboi xsgka byk jgk ciri2 yg boy nak eh.. mcm2.. matang lah,.jaga penampilan lah,.dengar kata lah,. ( ai pak turut ker?? ) pandai amik hati dan pandai menghargai.. susah lah nk cari gurl yg serba sempurna mcm tuh.. kiter kena igt.. no body perfect!

bg aku laks.. xder ciri2 khusus pun.. cewah "khusus beb" ermm bg aku asalkan kiter selesa ngan dier n dier selesa ngan kiter dh lah.. =p tu pendapat aku jer lah.. aku xtahulah korang lak caner.. niway setiap org tuh pandangan dier berbeza2..

5 comments:

  1. huhu so rata2 kata laki ni suke pom melalui communication,gaya bckap dia..lemah lembut. tapi bg aku,laki ni 1st dia tertarik mesti dia tgk muka dulu.dah lame2 kenal baru dia kata.ala awek ni muke je harap lawa.. tol x? kalo x,xkan kalo ko pi mane2 kem ke hape ke..awek cun ramai gile peminat.tapi afta sumtime tak hot da..gaga.

    ReplyDelete
  2. bg aku kan.. yg penting ade chemistry...... ehehe.. rupa comes second

    ReplyDelete
  3. tp rasanyakan...lelaki mest pandang pada muka dulu....cun ke tak cun kan...hehe

    RM 13 441 dalam masa 2 minggu tu..pheewwiitt!!!

    ReplyDelete
  4. sleek - cun saja. kakakkaka memang kena lagu tema ni. heheh

    haah dlu join AUG 2008. teknikal team.

    ReplyDelete