Sunday, January 24, 2010

tragedi 24 jan


mcm ni lah kerosakkan kt pintu kete aku kt sbelah pemandu tuh.. tp aku kete kancil la..


arini dlm kul 1 td aku eksiden.. cian x? hmm nk wat caner mende nk jadi.. aku selalu beringat sbb dh byk kali eksiden tp kena jgk nk wat caner... ekceli org yg langgar aku.. tp aku pn silap jgk.. sbb aku xtahu ader lorong kat sbelah kanan situh.. xbese sgt ngan jalan tuh.. tetiba kedebum org langgar.. agak trauma gak sbb kt pintu kete tmpat pemandu.. terasa gak lah kengerian tuh.. lau sket lg mmg innalilah lah aku.. alhamdulillah umur aku masih pnjg..

terlalu byk dugaan menimpa aku.. dr thun lepas yg surat layang smp lah bermula thn baru ni yg eksiden lak... aku ase mcm dh xmampu nk hadapi lg.. smp aku ase mcm aku akan mati dlm kemalangan jer.. asek2 eksiden.. ntah naper lah.. seolah2 mcm eksiden dan aku xdapat dipisahkan.



p/s : korang bengang x lau bf korang msj then korang ckp korang eksiden bf korang ley tertido?? sbb mengantuk? bg aku larh.. eksiden bkn mende main2.. ni soal hidup atau mati.. walau sekecil mana skalipun eksiden tuh.. adakah tido lebih penting dr gf kau yg sedang kemalangan? ok fine lau ko yg gegatal msg nk ngadu eksiden tuh len kira maybe bf kau dh sedia ada sedang tido ngan nyenyak even dh kul 1 ptg.. tp nih bf kau yg msg dlu.. so kau pn bls lah msg tuh ckp bru pas kena langgar.. eksiden.. then dia tertido? aku merasa sket kesal.. adakah ptot aku ignore jer? n aggp dia xbersalah? no big deal lah lgpon aku xmati pon.. eksiden tuh sumer org pn penah eksiden.. kira mcm tuh.. patot kah??


7 comments:

  1. sgt2 tidak bertanggungjawab!!!

    wpun xcedera tp xsepatutnya dia wt cmtu...mcm xkisah! hey, kalau org yg kita syg, kena cuit sikit pn kita dh melatah, inikan pulak eksiden!!!

    nmpk sgt perasaan syg tu mcm dipermainkan...

    dan nmpk sgt diri kita x penting!

    lu pk la sendiri...

    ReplyDelete
  2. uish...rs nk lempang pastu tinggalkan dia...
    mmg xberhati perut la..

    sorry sbb ckp mcm ni psl bf u tp...
    entah la...u fkir baik2 k...

    ReplyDelete
  3. Aku pernah eksiden cam ko gak.. keta aku bawak kena langgar Waja kat pintu sblah pemandu tu. Ngeri gila bila kena langgar tu keta bergegar macam nak terbalik. Lagi2 bila dapat nampak keta tu memang akan langgar kita and tak boleh buat ape2.. rasa masa time tu sangat laa lama. Syukur aku tak ape2.

    ReplyDelete
  4. ok....sy yg salah....tpi masa 2,sy mmg xbaca lgsg lagi msg yg awk oyak awk xcident....tpi pah sy bgun 2,n baca buka msg awk anta,sy trus kol awk...tpi awk plak x angkat...sy ngaku,saya salah psal tdo sblm 2...tpi saya mmg xtahu lgsung yang awk xcident masa 2....i'm reli2 sory....

    ReplyDelete
  5. huhu.mamai ke hape ur bf tu.kalo bf aku kan.aku dah majuk kaw2 punye.so ko majuk tak pastu? well nasib baik ko xade ape2..

    ReplyDelete
  6. maybe dia mmg dah ngantuk kot masa dpt sms u tuh. atau mungkin gak dia mmg sengal. hahaha. sabar jer la.

    ReplyDelete
  7. hooo.. alhamdulillah x apa2..
    ayah sedara aku meninggal terus kena langgar kat pintu driver tu.
    langsung xde luka.. tulang leher je patah..

    pasal bf ko tu.. cam mengong je. hahaha.. mgkin bg dia eksiden ni benda biasa kot.. kekeke..
    sabo je la.. hope dia berubah jd lebih prihatin la nti bila jd suami..

    ReplyDelete