Sunday, March 14, 2010

FINALLY!

wah aku rasa mcm lepas dr 1 beban jer... pd entry yg sebelumnyer aku der citer sal dilemma aku keje partime.. hari ni aku dh BENTI KEJE... sedey sgt asenyer tp.. aku kena kuatkan hati sbb ni bab agama... so aku xleh bartolak ansur... even aku sgt2 perlukan duit tp aku xnk jadi hamba duit.. kena ketepi hukum hakam agama sbb duit..

wah sgt2 hebat dugaan aku.. aku kena sabar.. harap2 ader lah bnde yg baik akan muncul pasni..

this is for my sis: (korang mgkin xphm loghat kelantan)
dikesempatan ni aku nk mtk maaf jgk ngan akak aku.. kecian dier sbb dier dh plg byk berkorban utk kami sekeluarga,.. thanks my sis..
semalam dier kecik hati ngan aku.. ekceli my luvly sis aku mmg xder niat nk nyusah mg.. sowi yer.. aku cuma ader mg jer skrg.. aku syg ko mg sbenarnyer.. tp aku xpernah ckp.. sowi la aku terlalu byk nyusah ko mg bnde merepek2.. sal keje tuh aku dh sttlekan sndiri.. kemarin aku cuma nk mtk pndapat mg jer.. tp aku paham mg kei pregnant.. so aku lgsg xpernah amik hati sumer mg ckp.. sikit pn aku xmajup laa.. aku paham n aku reti pikir.. lgpn mg pregnant.. bese lah tuh lau emo pon.. lau mg der probs.. luahlah kt aku lak.. aku tahu skrg aku kena berdikari.. yer my sis? sowi yaa...

niway hepi anniversary...

*bls lah msg aku eh.. ker mg lak yg majup ngan aku ni? alaaa.... jgn lah.. aku xsedap duduk la mg majup ngan aku...huhuhu

2 comments:

  1. adikku (sila feeling2 yerr...)

    aku bkn majup la..aku dok dang nk balas msg mg, bz terlajok do'oh! huhu..pny la nk oyatnya aku bz...mmg nk bls walau 1 msg, mmg dok dang...lg pom, pepahamla enset super canggih aku tuh, taip 1 msg, mau mkn masa 5minit...huhu...kecian.

    aku bkn la marah cuma kekadg nk la jgk rasa happy2 bila tepon fmly, bkn xsudi nk dgr mslh...harap2 mung lebih paham dgn mksud aku..

    aku pom syg jgk SUME adik2 aku...jahat ke, baik ke, sume adik aku dunia akhirat...

    ReplyDelete
  2. xpelah kn....
    skrg ni awk cr je keje lain...
    mb awk akn dpt keje yg lebih baik n bagus n memudahkan kita beribadatkan....

    Allah hanya menguji umatnya mengikut kemampuan diri kita... insyaallah...zella doakan yg lps ni awk akn jmp keje yg sesuai n baik utk awk...

    be happy k... ;)

    ReplyDelete