Monday, May 17, 2010

apekah petanda itu?

assalamualaikum sumer...

seram bila pk2 balik... org kata mimpi tu mainan tido.. tp kebetulannyer aku tgk la wanita hari ini smbil makan nasi depan tv td ( eehheee sori yer xjemput makan sama ahahahah) dia ckp sal petanda mimpi n gangguan syaitan dlm mimpi.. suddenly!!!! aku teringat mimpi aku mlm td... sbnrnyer aku dh tersedar pg td dlm kul 4 pg.. aku menjerit kira aku ngigau laaa... then aku dh lupa... bila aku tgk citer ni tetiba ak teringat balik... sbnrnyer mlm td ak mimpi kena terkam ngan rimau... waaaaaa takutnyer.... aku lari2 punyer lari... then aku nyorok belakang tiang... skali rimau tuh jmp aku... tanpa buang masa rimau tuh terus terkam aku... aku pn menjerit n lantas tersedar... bila tersedar tuh aku mengah n berpeluh2... takut giler.... rimau tuh besarrr sgt!!!! aku tgk whi ni kan ustaz tuh ckp lau mimpi rimau mksudnyer ada saka... hah??? SAKA??? uishhhhh xkn lah kot!!!
tp kata2 ustaz tuh mmg sgt2 wat aku berdebar... len petanda lg lau kiter jatuh dr bgunan... haaa aku mmg kerap kali mimpi terjatuh dr bangunan nieh... tp yg lelaki lah dia ckp lam tv td lau mimpi jatuh bangunan yg der saka nieh... lau pompuan lak lau dier mimpi menyusu anak... caner tah... hmmmmmm aku kan... bkn lah nk percaya mende2 mcm nieh... tp xpcaya pn xjgk kan... yerlah... kiter kena akui kewujudan makhluk tuhan yg 1 lg tuh... hmmmm... nmpknyer aku kena kaji lg lahhhh sal nieh,... ahaahahah cuma masa jer xderk... hehehhehe tp kan lau korang jdi aku... korang pcaya x?????

5 comments:

  1. zella pun kdg2 mimpi jatuh bangunan
    mmg terkezut tau...
    ;)

    ReplyDelete
  2. aisya slalu mimpi mati..tp dlm situasi yg berbeza2 n agak pelik..muahahha..penah mimpi mati tp diorg xmsokkn dlm keranda..tp dlm kotak yg pnjg..pe mkne nye ek??hmmmm..

    p/s --> mimpi ular dh ke..??org kate nt ade org nk dtg minang la 2..hikhik..;p

    ReplyDelete
  3. mimpi ular satu jer yang haku tau maksud dia... mimpi2 lain tak amik kesah sangat..... mimpi banjir makna nak dapat rezeki... mimpi mati, maknanya panjanng umur...... mimpi buang air kecil, CEPAT2 BANGUN!!! nanti tilam basah.... he he....

    ReplyDelete
  4. wowo, kalo mimpi kene kejar anjing mksd nya syaitan tgh kejar kita, kalau rimau tak pernah lagi, my suggestion, emeilkan lah kat ustaz tuh tanye.ataupun selidik balik latar belakang family,,history, mesti ade kait mengait..insyaallah, kalau betul, ada la jln penyelesaiannya

    ReplyDelete
  5. huahhahha..bez jgk psl mimpi neh..semalam,sy mimpi negara kita kne takluk ngn british lg..huhu..tp mggu nie xde plak tgk cter yg ad unsur2 mcm 2..mm..dh la siap aja lg suh sbut negara kte nie kemelayunion..hehe..pelik2..

    ReplyDelete