Thursday, June 24, 2010

dukacita dimaklumkan..

Kod Skim Jawatan

Tarikh Temu Duga

Keputusan Temu Duga

Maklumat Jawatan

2215

PENOLONG JURUAUDIT GRED W27

13/5/2010

Dukacita anda tidak berjaya dalam urusan ini.

Keputusan muktamad adalah berdasarkan kepada surat pemberitahuan rasmi yang akan dikeluarkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia.



sy terima keputusan ini... mgkn bukan rezeki sy... sy mmg xpernah berjaya dlm temuduga kerja.. dh berpuluh2 temuduga sy hadiri tp masih juga gagal... sedey beb! lgpn kiter dah sedaya upaya wat yang terbaik... =(



p/s: ase mcm dh pts asa nk hadiri sbrg temuduga kerja lg pasni...

5 comments:

  1. jgn cpt putus asa...
    anggapla ni bukan rezeki awk lg ye...
    ;)

    ReplyDelete
  2. sabar ajer lah.. cuba lagi lain kali...

    ReplyDelete
  3. melayu jgn mudah mengalah! kita lawan balik!

    ReplyDelete
  4. uiks!
    sabar2!
    x pe..
    usaha lagieyh...

    ReplyDelete
  5. aku pun sama...dpat jawapan dukacita dari spa..mungkin dorang nak tgok rupa paras kot...al maklumlah unurku dah mencecah 40an...ujian fizikal dan pancaindera aku lulus...tapi interview aku sangkut...semua soalan dorang aku jawab dgn betul dan spontan jer...mcm rehearsal kat rumah...yg peliknyer,panel interviewer tu pun mcm x looking good pun....so lain kali dorang kena tukar tajuk...bukan sesi temuduga tapi sesi tengok rupa paras...baru betul....hai...mcmana melayu nak maju ni...nak keje kerajaan ni susah sgt....dah byk jabatan kerajaan aku gi interview,semua reject aku gagal dan dukacita...hampa belaka dibuatnyer...tunggu jwapan berbulan bulan...lpas tu terima jawapan dukacita dan gagal lagi.....kalo dpt jwapan sebagai calon waiting list(simpanan) x per..lah,ni asyik kene reject aje...nasib nasib.

    ReplyDelete