Saturday, July 10, 2010

final world cup

hello readers

salam,. korang sedar ker x? mlm ni dh final laaaa... ehehe excited.. hurmm mcm2 tol kan sal world cup musim ni.. yg paling fames sal si paul sotong peramal tuh.. match mlm semalam dia ramal jerman menang... tgk2 alamak tol2 la jerman menang last minit.. lau la pemain uruguay sepak bola rendah sket mesti akan der extra time n diorang seri.. uruguay men dh best.. diorang semangat dr awal smp akhir.. bgs2..

owh sy sgt berharap spain akan menjadi juara world cup untuk musim ini.. sbb bila spain menang dan belanda kalah akan ada orang yang kena fullfill my request.. ahahahahaa sbb tuh sy mahu spain menang.. lagi pula si paul si sotong si peramal tuh ckp pn spain akan menang.. tp belanda pn sebenarnyer kuat jugak.. keh4.. well wait n c jerlah mlm ni..

di samping ( eh tetiba aku jadi skema) ok di samping si paul der gak burung kakaktua ckp belanda yg akan menang.. ni kes binatang lak yg pandai skrg.. ak tgk si paul tuh pilih suka hati jer.. letak jer bndera dlm kotak tuh then paul pn akan bertenggek kat kotak yg jadi pilihan tuh.. kalaulah hidup manusia sesimple n semudah itu utk nk wat pilihan or keputusan n result dia lak 100% tepat kannnn besttt!!!

aku dh xpk len.. ak akan letak david villa or persie n suh paul wat pilihan.. lau dia pilih david means david lah husband aku.. hek4 der hati.. tinggi tol angan2 hek3

dak2 umah aku xtahu lg nk g ke tak sbb match tuh kul 2 kan.. aku sndiri ni haa.. hurmmm.. mlm td pon tgk match uruguay n jerman kt tv 1 jer.. lgpun kami der kuliah lak esoknyer.. sggup ker bersengkang mata ni... kena pk2... ehehehe xper2 aku ikut dak2 ni jer.. lgpn ni dh last sem ngan diorang.. mesti lah nk tinggalkan byk kenangan manis dgn diorang... so xberkira sgt..

ok kiter nantikan resultnyer esok k.. lau spain menang korang belanja aku mkn k! hahahahah
tetiba lak... ehehehe








p/s: sy sokong spain sbb argentina sudah kalah bkn sbb paul.. sekian yer.. =)

1 comment:

  1. salam tn rumah..

    aku penyokng albiceleste tp dh kalah...skrng nih nk sokonng netherlands pulak huhuu

    ReplyDelete