Sunday, October 17, 2010

mereka2 yg ku sayangi..


yang ni namanyer mario.. si mario ni lau aku panggil ayam kan.. kurrrr dia yg dtg.. bese lah bila dh duk sekali ngan ayam dia terasa diri dia ayam gak kot..




yang ni mak ayam yg jahat... asyik nk patuk jer anak dia xnk kasi mknan.. xtahu la anak dia ker anak angkat jerrr.. sbb rituh mak aku der semelih ayam.. ntah2 mama anak ayam tuh.. keras gila isi daging ayam kmpung.. makan besi aper diorang ni.. tp aku kasi keropok keping ni..




ni pasangan husband n wife yg xbape comel.. yg kiri tuh yg kaler oren tuh bini mario.. marcella namanyer.. ekor marcella kontot laa..





marcella ni si penunggu makanan tetap kat umah kami.. asal aku kuar jer kat pintu dapur dia ikut sama duk mengiau.. miow miow duk panggil aku... bila ko nk mengawan weh? aku nk kidnap anak ko ngan mario laa... aku nk jaga bebudak tuh zaman kecik2 lg.. ko bg eh? hek3





padan muka kena halau ktku... dia jahat sgt..



hello readers

salam sume.. ha arini korang disajikan ngan gmbar2 mereka2 yg aku syg.. hak3 aku kat umah ni kan seronok duk main ngan kucing2 n ayam2 ni.. diorang lah yg jadi peneman aku tiap hari.. yelah umah aku ni kan ner lah der org.. mak n ayah aku jaga kedai.. adik aku duk asrama yg sorang lagi keje.. tinggal la aku sorang kat umah ni.. makan+tido+belek buku n main2 ngan diorang.. tuh jer keje aku tiap hari... ni time bagi makan2 pagi td aku pn amik gmbr.. saje nk share ngan korang ttg mereka2 yg aku syg.. hak3 igt x entry yg sebelum ni yg aku citer tanam pokok bayam tepi umah aku n mencangkul utk wat batas segala tuh? sob3 ayah aku g timbun tanah.. kecian kebun sayur aku tuh... lau x aku dh jadi petani moden maaaa.... keh3 k lah.. nnt lau aku der projek terbaru nk wat kebun sayur ker lg aku share lg kat sini.. till then..

p/s: perasan x? makin kerap aku update.. hek3

1 comment:

  1. hehhe..bagus la dh kerap update...

    hurm...bestnyer klu ade kebun sayur...boleh buat kebun organik...sihat tu...

    wah...nama kucing sooo glamer u...hehehhe

    ReplyDelete