Sunday, December 26, 2010

dh kawin..


ni muka budak sesat td.. lau aku yg tnjuk jalan n jadi co-pilot mmg xkan smp lah kan... ahahah
kecian diorang seb bek tny2 org.. ahahah aduiii






giliran yg tudung merah lepas ni ok...





ni lah pengantinnyer... =) kwn aku yg pompuan tuh.. dip skali dluh..






ahaks baju siaran ulangan... lantak ah lgpun bukan pakai hari sama pun.. ahahah wei2 aku pelik betol ngan muka aku... ke pancahayaaan yg xcukup??? ahahahaa xtahu lah bedak tuh kot yg wat muka aku jdi mendung.. ekekekee (xnk ngaku gelap) siyes beza ngan warna tangan aku..
*lenguh cover duduk sbb dh sipi katil takot jatuh...





pas tggu turn nk bergambar skali akhirnya dpt jugak...ekekekee




hello readers

salam sume...

rini aku g mjlis kawin kwn aku.. huhuh kat tok bali.. sesat dh td.. kesian kwn aku.. aku ni punya daya ingatan jalan yg sgt low.. asyik2 sesat jer naik ngan aku... maluuuu sgt kt korang.. ahahaha sorry lah yer... seb bek smp gak... so far dia n hubby dier sgt sporting.. layan jer kami nk amik gmbr td.. mesti penat kan3? hehehe niway thanks korang..

aduiii esok dh keje mls lak...


p/s: pe perasaan korang lau tgk awek baru exbf korang dlu sgt jelita, fashion2 n gojes?????? sdgkan rupa kiter ni lak mcm budak tadika baru nk masuk darjah 1..comot momot..hitam legam n xreti lah nk fashion2 ni... ( sigh~~~~~~ )



2 comments: