Wednesday, December 1, 2010

first day pektikal =) best laaa jgk...

hello readers

salam sume

susah x ey jd s/u cmpany? job aku kena tolong s/u wat keje...complicated gak laa tugas tu.. kena always alert.. 1st day rilex g.. seksok xtahu laaa.. byk tol hal sal company ek.. bukan mudah nk setup company n uruskan company upenyer... yg best sume staff n dak2 pektikal gurl.. bos je lelaki.. time bos kuar seronok sgt bercerita sal gurl stuff.. ahahahhaa!!! lau bos pon pompuan aku seolah2 mcm masuk sekolah semua pompuan lak...bestttt laaa =)

dak pektikal sume 5 org.. aku yg paling tua n aku jer dgree yg len sume bebudak.. yg dak poli 2 org umo 19 n diploma.. dak kpm pn diploma umo 20 sorang n umo 21 sorang..time kami g makan td dak kpm tuh kena tackle.. ahahaha kelakar jer ase.. aku kan sbg kakak sulung hahahaha kena la jaga adik2.. siyess xbese... sbb sblm ni asyik dpt yg sebaya sekali dpt yg bebudak.. hehehe xperlah pengalaman baru kawan ngan dak muda...


hurm aku arap sumenyer akan berjalan lancar jerr... lgpun ni baru 1st day... bimbang la seksok.. semoga aku pektikal ngan hepi2 jer... =) amiiinnnnn.......


p/s: suasana baru kan.. bese lah exsaited sket.. xlama lg mesti aku akan bosan... hurmmm

1 comment: