Tuesday, December 21, 2010

tiada lagi istilah adik yg ada cuma akak sje.. =(



hello readers

salam sume


masuk rini dh 3 hari pose ganti.. ahahah time rajin ni kena ganti nnt dh malas kang susah pulak.. adess... byk hari lg laa... heheh erm gmbr ni time sume org nga kua lunch td.. aku sesorng kt opis wat pe lg kan?? hihi posing le jawabnyer... kwa3 bukan ni yg aku nk citer.. tp td de sowg ex intern dtg opis.. bwk mknan sume laa dtg melawat td.. then time salam dia,. aku pun serba salah nk cium tgn ke x kan.. kot2 adik or muda dr aku.. tp dlm hati aku pk dh lepas intern n dh keje mgkn lebih kurang baya aku or tua setahun.. rupanya dia pun sama serba salah.. dia pn ckp.. eh2 cium tgn ni ntah2 lg tua dr dia.. tsk tsk tsk seee.. seeee.. dh paham??

muka aku mmg nmpk mcm mak budak dah weiiii... haiyooo... tua dh aku ni.. siot jer akak tu td ckp aku tua dr dia.. well umo dia 24.. so xla aku segan time salam aku cium tgn td.. tp dia ckp aku nmpk mcm lg tua dr dia means dia bajet umo aku bape?? 26? 27? ahahahaha well
muka aku mmg nmpk matang pn.. xpe lah.. asal hati muda.. kikkikikiki...



p/s: bos dh berkias2 td sal xdpt elaun.. xpelah.. redha jer.. dulu ckp ada.. mgkin sbb ramai kot 2 yg xley kasi tuh..

No comments:

Post a Comment