Saturday, January 29, 2011

bangga sangat ke jadi gay or less?

hello readers,

salam sume..

td kan aku baca la kat fb adik aku sal der sorang mamat ni citer dier wat projek ngan BF dier (diulangi boyfren ok!) dalam kete.. lorh.. per hal laaa mamat tuh.. dier ckp wat yg berat2 sbb selama ni dh wat yg ringan2...

ape hal menda gituh nk citer kat notes dlm fb tuh? tp aku xpasan lak dier tag boyfren dier tuh ker x.. bangga sangat ker citer kat org kiter wat menda gituh aku pun xpaham... sekarang kan aku tgk org mcm dh bangga lak lau wat bnda salah.. "cool" la konon2 ikut dunia barat la katakan..

macam2..

p/s: saya gay saya okey! kui3x

2 comments:

  1. hish,geli lah
    double dosa tu
    dah la wt maksiat,gay lg
    erghhh

    ReplyDelete
  2. orang skang buat dosa terang2..buat pahala sorok3 huhuu

    ReplyDelete