Saturday, January 1, 2011

windu budak comel ni..

keciknyer tgn dier..







time adik aku dukung ni nmpk semacam jer...




hello readers

salam sume


windunyer kat dak tecik ni nama dier aqel mikhael... dia suke sebut "teh teh teh teh teh " ahahaha http://niknuar.blogspot.com <---------- ni anak akak aku ni haaa mama dier comel sbb tuh anak pn cute.. opsss abg ipar aku pun chumelll jugak.. kehehe adush windunyer...



p/s: nak anak comel jgk nnti buleyy.. =))


12 comments:

  1. mueheh muke budak tu slamber je..

    ReplyDelete
  2. Hello! Tadi lepak sini kejap and ohh polo anda!
    Btw lawa blog and happy new year!

    Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

    ReplyDelete
  3. SUMPAH comel gler.


    http://thyyunxthiya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nak anak comel boleh la zu
    awk pn comel kan :)

    ReplyDelete
  5. alahi...tomelnyer.... nama pon sedap!!

    ReplyDelete
  6. memang comey aqel tuh..
    pipi dye tembam,geram nk cubit..
    heheh..

    ReplyDelete
  7. arr..mmg comei..hehe.. budak2 budak la katekan..
    ni msti awk suka budak2 ni kan..hehe

    ReplyDelete
  8. tq korg msti akk aku ngah hidung kmbang semangkuk nih...

    ReplyDelete
  9. uii tembam comeynya baby tu..geram lak tengok. teringat anak sedara kat umah ;(

    ReplyDelete
  10. fitrihadi : ank sedara jugak? samalah.. anak sndiri xmampu lg =)


    kila!!! : hye kamoooo comel mcm kamu jugak ahahaha =)

    ReplyDelete