Friday, February 18, 2011

review blog: kata kila


hello readers

salam sume..

dah lama xreview blog.. memang nak smbg kan tp oleh sbb masalah laptop aku stop jap arituh.. ok sekarang aku sambung smula eh.. hihihi aku cuma review blog yang memang aku follow jer sbb lau blog yang aku xfollow aku nak cakap lebih2 kang xkena lak..

sesi pada kali ini <--- xtahan skema ayat aku! blog kila yer kawan2..
blog dier nih time aku memula follow baru der dalam 200 lebih follower sekarang? wah dah tersenarai diantara blog personal arituh.. syabas kila.. hehehe ala xheran sebab blog dier memang best.. ayat dier sempoi giler.. memula aku follow dulu pon aku enjoy baca citer2 dier tambah2 sal adik dier tuh amar..

tuan blogger dier pun cun.. muka ala2 amoi gituh hehehe.. dah berpunyer.. leh refer blog dier ok dah terpampang pun gmbr dier and bf dier.. oklah kengkawan jom usha blog dier jom..
nah link http://www.katakila.com/


p/s: aku lebih suka blog kila yang dulu.. sekarang dier dah upgrade sikit.. dah comel dan moden.. tapi masih suka.. cuma dulu lagi suka.. eheheh berbelit ayat aku...

2 comments:

  1. dulu tu macam mana yang.aalaaaaaaaa sekarang blog kila dh tak cool ke:(

    ekekkee

    ReplyDelete
  2. aku follow gak dak kila nie sebab dia hosmet aku..... he he......

    ReplyDelete