Thursday, March 10, 2011

my siblings ~


ni akak sulung aku dan dier punyer happy family.. =D love aqel so much!!!!
akak aku nih umo 28 thn nih.. sebaya ngan abg ipar aku..si kenit tuh baru nak masuk setahun jagung.. hihih jagung pun lagi tua dari dier.. dier xsmp setahun lg.. kwang3 muka aqel xley blah.. mls tol nk posing si kenit tuh...



nih adik aku no 3.. hihihi si diva kat umah.. yang sebelah kiri tuh yang hidung kemek tudung putih tuh lau xkenal jaga korang.. ahahah




ha yang koya teramat nih yang bongsu.. ahahaha koya tuh roti kaya tau.. ahaha!



diorang nih jer lah adik beradik aku.. 4 org jer.. time kecik2 ase mcm ramai tp bila dh besar ase mcm sikitnyer lah adik beradik 4 org nih.. bila sume dh keje dan belajar xde orang jadinyer kat umah.. sob3x.. mish all of u..

1 comment:

  1. aah kan..sikit je adik badik kita, tp sikit2 pun, pecah pala ngn perangai sekor2..

    ReplyDelete