Wednesday, April 27, 2011

cerita kosong part 2

entry nih agak personal... aku sekadar menulis kerana aku tahu bnda nih akan jadi sejarah dan blog nih akan jadi arkib kehidupan aku nanti...sekadar bercerita dari sudut aku tanpa mendedahkan identiti rasanya tak salah kan?


dear blog,.

sebenarnyer blog...
akhirnya kemarin 26 april 2011 aku akhiri segalanya,...
walau tiada respon dari pihak yang sana...
bagi aku segalanya dh berakhir..
ada ker orang snggup tggu someone yg entah kemana hilang tanpa berita lebih dari sebulan mcm aku nih? ok mungkin ada... tapi kau bayang sendiri lah kan rasanyer cmne..
ase mcm,. eh hbngn aku dgn dia nih wujud lg ker? and that kind of related question..
mungkin dia dh tukar number kot..msg2 aku mcm xdelivered jerk...kol? haremmm.
dh xde pe yg ley dibuat lg dh...xkan lak nak g umah dia.. xkan lah nak g tempat keje dia..
ajak setel cara baik dia wat senyap...time last aku kol dulu pon dia angkat..katanya dia bz.. len hari setel.. last2 senyap...
nak ajak bincang..lagi lah..langsung xamik port..aku nih org ker patung ntah bg dier...
penat kot menunggu sesuatu yg tak pasti...
penat mental hati jiwa raga emosi...
penat...
sangat penat...
setahun...
baru setahun kapel...
even kenal dh lama tapi kawan dan kapel lain situasinyer...
skrg dh terlerai...
yo2 an rancang nak kawin lah.. tunang lah...
last2 end up macam ni..
aku kesal lah...
skrg mmg dh xder hati nak kapel lg lah...
kalau org yg kenal aku tahu lah aku kapel cmne..
dan bape kali dh aku alami menda nih..
tapi yg sebelum2 nih aku xpernah tulis dlm blog...
yg nih aku tulis sbb aku nak simpan dlm blog sebab nih yg terakhir,,..
eh blog.. kau jer yg baik ngan aku... kiter geng kan..
=) tengkiu blog...

p/s: cm bangang jer entry aku nih....buat2 bercakap dengan blog tapi aku rasa nak bercerita...walau xder orang dengar... hohohohoo boley ker cmtuh? huk3

No comments:

Post a Comment