Saturday, May 21, 2011

kerja main2?

setiap kali aku nak g interview keje mak aku akan tanya...
ni nak keje betol2 ker main2? aku pun cakap... laaaa keje betul2 lah...
maksud mak aku keje main2= keje yang selain dari keje kerajaan
keje betol2= keje kerajaan...
then dia tnya bab gaji... tempat keje kat mana..
kekadang aku sebenarnya rasa tertekan sikit...
sangat susah kot nak dapat keje kerajaan yg gaji besar bg org mcm aku yg lgsg xde pglaman keje nih..
kita nk bg yg terbaik buat mak kiter kan... sume org pun mcm tuh...
cmne tah nk terangkan kat mak aku yg sume tuh amik masa nak capai..
semoga tuhan beri sedikit keajaiban...
aminn..


p/s: ase tersepit..tak tahu nk tunjukkan perasaan tuh mcm mana..



No comments:

Post a Comment