Saturday, May 28, 2011

review nur kasih dan karak






ni gambar time tengok karak... hihii... dua filem aku dah tgk sepanjang duk KL nih... ahaha memang perabih duit lah... lepas gian orang cakap... erm bagi aku lah kan nur kasih tak best sangat... asyik nak sedih jer memanjang... menyampah aku... sal karak lak.. dia memang nak buat pembaharuan hantu.. hantu guna computer... tapi tak jadi kot bagi aku... tak takut... cuma geli lah time pelakon dia makan ulat tuh... hohoo tak berbaloi tiket wayang aku... hak3

yang best nak tengoknyer citer kung fu panda.... memang berbaloi sebab kelakar.. aku pun baru nak g tgk gak... hihii



p/s: aku dah jadi penganggur terhormat lah sekarang...

1 comment: