Thursday, June 30, 2011

5 sebab kenapa saya tak nak couple lagi buat masa sekarang

  1. nih alasan paling utama... baru nak keje.. so macam malas nak cintan cintun lagi.. tak de duit dowh nak couple2.. couple pun pakai duit maaa... bukan takat air liur jer.. lagipun fokus sekarang nak ubah nasib keluarga...keje keje keje keje ok...
  2. penat! hold ah dulu setahun dua... ahahahaaa tunggu lah setahun dua lagi ker.. aku kan baru putus... baru ker? bukan dah 4 bulan ker?? huk3 camne nak cakap tuhhh... lepas setahun pun tak kan nak cakap baru putus jugak? hik3 lantak lah yang pastinyer tak berminat lagi buat masa sekarang... kecuali kalau hazama or fahrin ahmad ajak kawin..boley gituh? ahahaha
  3. frust tak hilang lagi...ahahaha bab yang satu nih tak ley blah... ahahaha tengok lelaki pun fobia.. ahahaha takat nak kawan2 tak de hal.. nak lebih2 alamak.. memang tak nak... takot dah!
  4. malas...siyess malas... malas lah kalau majuk2 nak kena pujuk kang marah2 nak nangis2 lak sedih2 katewnyewww.. arghhhh malas lah...macam sama jerk ngan point no 2 tadi?
  5. lastly tak jumpa lagi yang serasi... ahahaha sejak dulu lagi.. ahahah ala anggap jer lah jodoh tak sampai lagi...kekadang aku suker orang tapi orang lak tak suker aku..kwang2 ada jugak yang orang suker aku tp aku lak tak suker orang tuh... eh3 bukan memilih lahhh... tapi.. standard r tuh.. sume orang pun penah alami kan...bukan tgk fizikal ker ape tapi kiter ley get along ker tak ngan dier... gituh ah...

sekian.. ahahahahaaa

2 comments:

  1. bt0l 2 kak na...
    kerjaya lbh petim loni...huhuhu
    g02 chaiiy0okk2...!!!

    ReplyDelete
  2. btul3...
    keje elok2 dulu,br fkir psl couple2 ni erk....
    selamat bertugas! ;)

    ReplyDelete