Friday, December 2, 2011

going to be 24 and still stuck..

sebenarnya banyak yg dalam otak aku nih...
tak tahu nak start...
runsing kusut sumenya ada...

aku tak pernah bersyukur agaknya...
aku semakin belajar erti hidup sekarang,..
aku semakin berdikari dan kenal dunia...
dulu aku rasa aku nih manja sangat2...

syukur lah tuhan panjangkan usia aku...
kalau tak.. aku tak dapat belajar sume nih...

rasanya aku nak buat keputusan besar dalam hidup aku...
aku kena yakin...
dan tetapkan hati...


p/s: thanks for reader yg sudi singgah..
dah 2 tahun nak masuk 3 tahun dah aku blogging..

3 comments:

  1. hye zu...Alhamdulillah dah nk msuk 24,kuyam plk nk msuk 23 nxt year.ohmaiii :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.....
    semakin meningkat usia...semakin kita belajar tentang apa erti hdup kita sbnrnya kan...

    ReplyDelete
  3. syukurlah anda semakin matang sekarang..
    sebenarnya lebih banyak lagi dugaan yg anda xkan pernah bayang pon dalam hidup..

    petuanya mudah, kena sentiasa kuat semangat dan tawakal padaNya =)

    ReplyDelete