Sunday, April 22, 2012

keje untuk orang pemalu

perasan tak arini ada article kat yahoo "best career for shy people?" hehehe
aku pun shy gak.. boleh la keje tu tapi skop keje dia tak menarik la..

1. computer programmer
- aku bukan bidang IT or computer pun.. so how?

2. medical record and health information technician
-aku ase ok jugak keje ni tapi since aku dah keje HR ni..aku handle gak bab employee benefit compensation dan insurance.. aku tahu betapa rumitnyer nak handle pesakit dan ahli keluarga serta pihak insurance.. so aku KIV la keje ni.. hehehe

3. graphic designer
- ok ni satu lagi bidang computer dan IT.. not my scope.. cmne nak keje????

4. network administrator
- yang pun alasannyer sama seperti diatas... kalau la aku ni ada Cyber cafe boleh gak aku godek2 yang mana patot.. dan belajar sendiri...

5. bookkeeper
- yang ni tak boleyyy belahhhhh bookkeeper????? okay aku tak tahu ada pekerjaan macam ni.. 1st time dengar.. kolot tak aku ni? ahahaha



p/s: aku nak keje bawak teksi la boleh? huhuhu

No comments:

Post a Comment