Tuesday, May 29, 2012

batu pahat dan kluang =)

ni citer lama sebenarnya..  sekarang baru update..
saje kan? ahahahaaa





hotel ni kat batu pahat.. highly recommended!

rm115 tapi aku bernasib baik sebab datang time promotion so jadi rm95 je untuk satu malam..


11 may arituh aku buat keputusan nak jalan2 batu pahat dan mersing.. sebab?
aku bosan weekend kat rumah xde watpe so aku rasa nak berjalan.. amik angin..
dengan duit yang ciput aku bajet cukup2 makan je lah aku berada kat sana..
overall aku paling puas hati sebab dapat menginap kat hotel novo park ni.. sangat2 rasa selesa.. aku duk sorang je so rasa bilik tu luas sangat2..tilam,,cadar dengan selimut lembut sangat..

so far.. aku xde la amik extra hari untuk bercuti so just sabtu ahad je kan.. xsempat sangat nak berjalan2..
aku jalan kat ayer hitam.. beli barang untuk budak office pastu jalan2 batu pahat mall je..
nak pergi mersing sebab nak tengok pantai tapi tak kesampaian.. lepas jalan2 batu pahat aku singgah kluang pulak.. pergi kluang mall ke ape tah nama tempat tuh.. lupa.. shopping tudung..
aku rasa tudung kat johor ni murah la..  lagi murah pulak dari kat kelantan?
ahahahaha ceh tetiba nak up kluang sebab dapat beli tudung murah.. hehehe
anyway aku puas hati la jalan2 kat sini.. even tak dpt pergi johor bharu.. at least aku dh sampai batu pahat dan kluang! ahahaha

next plan ingatnyer nak bercuti ke pulau tioman.. huhuu ada niat nak pergi buat passport gak ni.. mana tahu lepas ni bley g jalan2 indonesia pulak kan.. 


p/s: aku ada plan nak buat lasik surgery sbb dah penat pakai lense dan spek.. FYI aku ni rabun.. anyone here x yang tahu kat mana tempat yg okay? 

1 comment: