Friday, June 29, 2012

hong leong bank

ok dalam tempoh ni aku rasa aku dah boleh adapt la suasana kat hong leong yang sangat busy ni.. fuh! penat beb.. siyesly keje bank ni azabnyer tuhan je yang tahu.. ley tahan gak la.. kena banyak sabar..
tambah2 nak kawtim dengan customer yang kuat mengamuk.. faham2 lah orang cina ni diorang kan banyak yang orang berkedudukan.. bos2 CEO2..datuk2 dan orang2 yang kedudukan tinggi.. jenis tak reti sabar.. tuh nasib baik aku ni hong leong.. kalau cimb or maybank? perghhhhh letihnyer berganda2! aku ase lepas ni nak apply bank yang xramai customer sikit lah... ahahahah boley???

target? ok aku target keje bank ni tak lama lah.. tahun ni je kot.. sampai bulan 12 ni.. sebab aku nak bina kehidupan aku pulak.. aku nak ke johor.. kluang or mersing..hihihi...


ak doa supaya kehidupan aku akan bertambah baik dari masa ke semasa =))) insyALLAH....

No comments:

Post a Comment