Sunday, August 5, 2012

cabaran berpuasa

harini aku sakit..demam+gastrik..badan menggigil.. aku pegang diri sendiri rasa panas.. tapi aku sebenarnya sejuk.. xley bukak kipas pun.. 1 badan lenguh.. kepala berdenyut.. aku bukak puasa tadi dalam pukul 2.30 jugak la.. ingat nak tahan tapi memang tak boleh tahan sangat dah.. sakit sangat2.. sume ubat yg ada aku telan.. pastu tido je spnjg hari.. tak sedar diri.. bgn2 pitam.. mengesot je g kat toto nk baring.. menitik jugak air mata tadi.. time2 sakit gini la rindu kat family..  cabaran hidup bujang.. kawan2 lak time2 gini sume ada hal..ada jugak yg balik kampung.. aku tak salahkan diorang.. sape lah yang sanggup nak hantar aku pergi klinik masa puasa2 macam ni kan.. melainkan diri aku sendiri kena kuat.. tambah2 diorang duduk jauh.. ada yang dekat balik kampung pulak.. xpela nasib diri.. aku pun xley nak manja sangat.. ape2 sikit mintak tolong orang.. arini bukak poser dgn roti minum air kosong je.. xde kudrat nk bgn masak maggi or nasi..

skrg dah ok sikit.. alhamdulillah YA ALLAH.. kuatkan lah hati aku untuk menempuh ujianMU..
sedihnyer harini.. biasa la hidup sorang.. bila tak ada sorang pun yang sudi teman.. perasaan sedih tuh semacam... sabar2..

No comments:

Post a Comment