Wednesday, January 2, 2013

sadisnyer oh agrobank

seribu kali sayang.. mungkin aku asyik fikir.. sampai aku ngigau2 agrobank nih ha..
arini genap 2 minggu seperti yang dijangka aku xdapat interview tuh..
sadis gak sebenarnya.. biasa la benda yang kiter nak tu belum tentu kita akan dapat kan?

hidup perlu di teruskan..
actually kat hong leong bank ni pun aku xpuas lg sebab aku belum confirm!!
sepatutnya ak dah confirm tapi.. bos aku tuh....
dugaan... dugaan... sebelum ni aku dikurniakan bos yg super sporting...
kini tidak lagi,,, selepas bos bertukar.. sob3

7 bulan pn xconfirm2 lg..
tapi aku xnak merungut.. aku bersabar je lah..

sesungguhnya perjalanan karier aku ni sangat la besar cabarannya....
tangisan tu dh jadi lumrah..
aku tahu kemudian hari pengalaman ini akan jadi satu penanda aras untuk aku..
insyallah...
semoga tuhan permudahkan segalanya..

penawar terbaru aku skrg ialah masakan..
aku cuba jadikan masakan tu sebagai terapi untuk aku..
dan kadang kala aku rasa ianya berjaya..
aritu aku dah dapat "luahkan" ikan masak sweet sour...
dalam hati ni serabut ngan masalah office
tapi bila tengok housemate makan berselera rasa tenang...
lepas jugak la masalah tu sekejap..
esk masuk kerja perlu kan semangat baru..
maka aku kena kuatkan hati...


p/s: aku memang seorang yang lembut tapi dalaman aku kuat.. aku tahu..
kedegilan tu adakalanya bawa kebaikan.. hope?

p/s: ak berminat ngan al-rajhi la.. any vacant??? hihi


No comments:

Post a Comment