Monday, June 24, 2013

busy yaa amaattttt

hye korang..

phew agak busy la skrg.. aku ni byk keje ad-hoc..
kalau org xde bg keje.. xde laa..
tapi minggu ni.. orang dh suruh tu kan..
adoiii bertimbun! dengan yg itu.. dengan yg ini..
dengan keje yg mmg btol2 keje bahagian aku lg..
nak handle yg bigboss nak lg..
sabar jela.. aku keje skrg.. nak enjoy je..
ape orang suruh aku buat je..
kalau nak memberontak pn.. ape yg aku ase xkena..
setakat aku ley sabar aku sabar jelah..

jauh disudut hati aku nak tahan..
biar ape pun dugaannya...
sekarang ngah ada kawan ok lg..
lepas ni member yg sorang tu nk smbg belajar..
wawaaa sedeynyer...
tinggal la aku sorang nnt..
cmne tah...
xpelah.. aku kena cekal..

ya allah kuatkan hati aku..
segala rezeki kelebihan ini pasti akan ada dugaannya..
tetapkan hati aku padamu ya allah..

No comments:

Post a Comment