Saturday, June 21, 2014

dermagic yg magic :)





salam reader,

hai korang..ramai tak yang guna pencuci muka simply siti ni (yang tengah dalam gambar) ? ape pendapat korang?

 juz nak share saya dah pakai pencuci muka simply siti selama 4 bulan sejak dr bulan 2..
hurmm so far so good. kulit saya rasa best bila pakai.. bersih!

lepas tuh nak share lagi.. tahan lama uolssss!!! saya sangat2 amazed dengan produk ni sebab boleh tahan lama.. saya memang guna setiap hari. 2 kali sehari. pagi dan malam. pastu saya guna tak de la sikit cinonet sangat.. boleh dikatakan secukupnya untuk muka saya la..

sejak saya beli bulan 2 yang lalu sampai bulan jun ni.. masih ada lagi. cuma sekarang dah tinggal sisa2 aje la..nak citernyer baru habis lepas 4 bulan.. boleh tahan la kan.. ok la tuh..

dari segi harga pulak berbaloi2.. rm29.90.. klo de promosi tuh boleh dapat dalam rm23.90.. pastu boleh tahan selama 4 bulan..

amacam?? (sambil angkat2 kening)

siti tak bayar pun saya untuk buat entry nih.. saya share seikhlas hati sebab dari pengalaman selepas guna sangat berbaloi2 untuk korang guna :)

cuma nya depend pada keserasian kulit masing2.. tiada paksaan yerkkk.. ehe



1 comment:

  1. susahnya nak baca tulisan blog awak ni. tukar yg lain plis??hehe

    ReplyDelete