Sunday, February 8, 2015

2nd week MC

harini dah masuk 2nd week aku bercuti.
dalam otak fikir mcm2 bila dah duk rumah ni kan..
business, blaja english..ahahahaha biasala berangan tu..
tambah plak aku xde anak.. rasa mcm cuti masa SPM dulu aje..
mcm cuti zaman belajar cuti semester.

nak aje sihat cepat2 sebab banyak benda tak boleh buat bila sakit kaki ni.
yela xboleh jalan kan.. kalau patah tangan boleh lagi kehulu kehilir..
patah kaki ni.. sume harap orang aje nak buat ape2..
kalau orang tak de.. simpan dalam hati ajela nak buat ape2 benda..

tapi kalau dah sihat kena keje..
waaaaa... xbest.
sepanjang kat rumah alhamdulillah xpernah sekali pun aku rasa stress.
bahagia sangat rasanya....
kalau kat ofis rasa tak tenteram aje hidup.
ahahahah ada je benda yang tak habis buat. balik rumah sampai berfikir2..

boleh la beribadat sikit.
cewahhhh bukan la nak jadi ustazah.. tapi bila ada masa lapang macam ni..
happynyer nak beribadat. boleh la bangun malam2..boleh lah fokus.
sebab otak tak fikir esok nak keje.

dalam hati fikir.. rasanya aku lebih sesuai mcm ni.
buat kerja dari rumah dan buat business sendiri.
tapi aku xboleh lagi amik risiko berhenti kerja dengan keadaan ekonomi sekarang..
insyAllah suatu hari nanti..



No comments:

Post a Comment