Thursday, February 5, 2015

MC started

bermulalah mc aku sejak dari 4 feb hingga 18 feb. dalam 2 minggu jugak la.
kalau kira sejak jari aku patah pada 31 Jan 15 ni..
kira-kira bermula 1 feb sampai 22 feb jugak lah aku bercuti sakit..

rasanya cepat aje kot sembuh kaki aku ni sebab skrg pun dah ok sikit.
kadang2 terkena kat sakit tuh aje yg ngilu dan sakit..
keje2 biasa aku boleh aje buat..



hopefully 23 Feb 2015 dah boleh masuk kerja kan..
hehehe
ok bercuti lama ni aku tak tahu nak buat ape..
seharian kat rumah pun aku bosan..
apetah lagi 2 minggu..
fuhhhhh

No comments:

Post a Comment