Friday, May 1, 2015

hari buruh



1 mei 2015 - cuti hari buruh

hai korang.. lama tak update blog.. hehe..
korang sangat.. hahaha mcm la ramai sangat nak follow blog aku ni..
arini cutiiiii heheeh labour day lah katakan...
haaa harini dah masuk 4 tahun aku bekerja.
mcm2 suka duka jugak..
tuh baru 4 tahun. kalau dah 30 tahun mcm org2 lama tuh?
bosan sangat dah rasanya nak hadap orang2 ofis.

selalu kalau rasa nak putus asa tuh motivate balik diri sendiri..
cakap pada diri.. kalau aku berhenti kerja ni ramai lagi orang yang nak kerja aku ni..
tambahan pulak skrg aku handle induction budak2 yang baru masuk kerja ni..
ada yang umo 40..30.. baru lah dapat kerja yang ok dan company yg ok mcm company aku ni..
buat aku rasa bersyukur..
yelah orang lain struggle jugak nak dapatkan kerjaya..
aku start kerja dah dpt company yang ok.. kukuh.. so hargai ajelah..





No comments:

Post a Comment